torsdag den 24. januar 2013

LEAS LILLE VERDEN GIVEAWAY I ANLEDNING AF INDLÆG NR 100!


Hurra! I dag skal vi fejre at Leas lille verden udgiver indlæg nr 100! Og jeg har selvfølgelig forberedt mig, så der sker flere skønne og sjove ting her på bloggen!


Læg mærke til at bloggen har fået ny overskrift og layout!


I dag sætter jeg gang i en SUPRISE GIVEAWAY, hvor det er muligt at vinde en hemmelig gave! Gaven indeholder selvfølgelig noget dejligt hjemmelavet fra mig.

Den 14 februar trækker jeg lod iblandt de tilmeldte, og pakken vil blive sendt til den heldige vinder!


Leas lille verden. Giveaway


Reglerne er simple: 

- Alle er velkomne til at være med! MEN jeg sender kun gaven til Danmark eller andre europæiske lande!

- Man kan kun få 1 lod til denne giveaway, det betyder at alle har lige chancer. Men man må gerne dele et link til min giveaway med sine venner eller på sin blog. Det ville faktisk gøre mig glad!

- Man skal tilmelde sig ved at at logge ind i det lille felt nederst i indlægget (læs mere herunder). Man er ikke med i lodtrækningen hvis man sender en email eller kommenterer på indlægget! 



Jeg har nemlig knoklet for at finde en måde hvorpå læserne kan tilmelde sig denne giveaway på en sikker måde! Det er lykkedes! For at være med skal man logge ind med sin email eller facebook i det lille vindue nederst i dette indlæg! Jeg anbefaler at man logger ind med sin email, da dette er noget nemmere.

Når du gør dette får du 1 lod i konkurrencen, og dine informationer vil KUN være tilgængelige for mig og ingen andre. Du kan derfor trygt være med i lodtrækningen. D 15 februar vil jeg offentliggøre vinderens navn her på bloggen og kontakte vedkommende via email. Når pakken er kommet sikkert frem afslører jeg hvad der gemmer sig i gaven.



Jeg er så glad for at kunne fejre det første jubilæum, og jeg sætter stor pris på alle dem der har klikket rundt på min blog. Både de faste læsere og dem der kommer til og fra. Husk at man altid er velkommen til at kommentere på indlæg, stille spørgsmål eller starte diskussioner!

Hurra og værsågod at være med i giveaway!


a Rafflecopter giveaway

25 kommentarer:

  1. den pakke ser spændende ud. gerne med:)

    SvarSlet
  2. Yaaaaay... Og tillykke Lea!

    SvarSlet
  3. Det nye design på bloggen er rigtig godt - mere personligt og mere tydeligt om hvilke spillopper der hopper op og ned i kopper herinde.
    Dit nye logo syntes jeg rammer godt den eksperimenterende og legene tilgang du har til dine mange projekter. Der er knald på uden at det går hen og bliver barnligt. Dertil kan man tydelig se kompositionerne og overvejelserne.
    Så stort tillykke med de 100 - må jeg bede om 100 til tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mir! Jeg er glad hvis du synes jeg har ramt rigtigt med layoutet. Og tak for jubilæumshilsen :o)

      Slet
  4. Flot Lea.... Klikker forbi dig dagligt, og blev meget overrasket over det der mødte mig. Glade farver,som man kun kan blive glad i låget af. Giv os meget gerne 100 mere...; )

    SvarSlet
  5. Flot, flot lea... Dejligt at klikke ind, og se alle de flotte farver strømme imod en. Det er lige til at blive glad i låget af, midt i denne mørke tid. Tar` meget gerne 100 mere. Stort tillykke....... Isabell

    SvarSlet
  6. Elsker overraskelser så vil gerne være med - jeg har også en give away igang på min blog superprinsessen.dk hvis du har lyst til at deltage :-)

    SvarSlet
  7. Uhhh jeg er helt sikkert med og jeg har faktisk fødselsdag d. 14. feb. så måske det bliver en ekstra fødselsdagsgave. :-) Har du forresten set min give away på min blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så må vi se om du bliver heldig på din fødselsdag! Tak for din hilsen og sikke nogle fine ting du laver på din blog! x Lea

      Slet
  8. Jeg tog engang på hemmelig ferie med nogle venner. Vi skiftedes til at bestemme,og de andre fik det først at vide,når vi nåede destinationen. Det var sgu' sjovt.

    Men nu vil jeg gerne vinde en hemmelig pakke.

    Glædelig januar.
    Kirsten

    P.S.: jeg har også en give away kørende. Kig gerne ind!

    SvarSlet
  9. Spændende med den pakke, hvad mon den gemmer???

    Er så nysgerrig, må bare deltage :-)

    SvarSlet
  10. Tillykke :D Vil gerne deltage i den hemmelige pakke giveaway

    SvarSlet
  11. Tak for jeres hilsner alle sammen! :o)

    HUSK AT MAN IKKE deltager i giveawayen ved at kommentere på indlægget her. MAN SKAL LOGGE IND I FELTET NEDERST I INDLÆGGET. (Jeg kan nemlig se at der er nogle af dem der kommenterer der ikke er tilmeldte). Bare en lille kærlig reminder :o)

    xx Lea

    SvarSlet
  12. Den ser super spændende ud deltager selvfølgelig, men deltag også i min give away på http://denkreativeidemager.blogspot.dk/2013/01/give-away.html

    SvarSlet
  13. Så spændende :) Jeg har tilmeldt mig :)

    Mia Andersen
    mia_zafir@hotmail.com

    Jeg har selv 2 give away's igang lige nu, måske det kunne have interesse? :)
    http://miaskageside.blogspot.dk/
    http://alletiderskager.dk/lancerings-konkurrence-vind-et-gavekort-til-tekanden-dk/

    SvarSlet
  14. Hej Lea
    Hvor er det fine ting du kreerer jeg tror jeg vinder klem Susse

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susse! Hvor hyggeligt at du kigger forbi ;o)

      Slet
  15. meget spændende :-) at se hvad der gemmer sig indeni ;)

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  16. Kære Lea
    Sara fortalte mig om din blog. Hvor er det dog til at blive i godt humør af at læse den. Thea sad over for mig da jeg bevægede mig rundt i dine forskellige indlæg, og spurgte hvorfor jeg hel tiden smilede. Jeg kan bare ikke lade være med at blive smittet af din entusiasme.
    Jeg har naturligvis ikke set alt på din blog,-Tillykke med dit 100indlægsjubilæum!- men to ting står lysende klart, dit geniale og morsomme bogmærke med pauselogoet, og din påbegyndte blå æske med fantastiske bladformationer. Jeg anede ikke at broderi kunne blive tredimensionelt. Det er vildt og smukt!
    Jeg har i øvrigt aldrig før set eller været på en blog, så derfor skriver jeg nu for anden gang denne kommentar. Første gang kom jeg til at slette den, da jeg ikke syntes jeg ville sende den som "anonym". Men det vælger jeg altså nu, for det der med en AOL-profil forstår jeg ikke.
    Jeg genkender, som sløjdlærer og handyman, din glæde ved at udforske materialernes muligheder.
    Tak for at blive lukket ind i Leas lille Verden. Det er en smuk verden med god plads til andre.
    Knus fra Søren Strange

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søren! Tak for din hilsen! Jeg er glad for at du er kommet lidt i kontakt med blogverdenen :o) Det er rigtig sjovt at kigge rundt på blogge, og se hvordan der over hele verdenen sidder mennesker, som er kreative og gode til noget. Tak for din hilsen og velkommen!
      xx Lea

      Slet
  17. jeg deltager gerne

    deler din giveaway i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Velkommen til min side og held og lykke i lodtrækningen :o)
      xx Lea

      Slet
  18. Så deltager jeg også :) jeg hopper rundt og danser can can oppe på bordet så du husker at du har set mig her :)

    tjek også min blog og mine lækre give aways der ikke er til at komme uden om. OG ikke mindst min julehjælps indsamling af kreative håndlavede ting.

    www.spuurspot.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Tak for din hilsen og velkommen til June! Det er altid dejligt at se en anden blogger danse can can på ens blog :o) xx Lea

      Slet
  19. Stort tillykke med de 100 :)
    Deltager gerne, Louise / Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet