fredag den 27. september 2013

Farverig broche

Okay, jeg er blevet helt skør med plastik kanvas! Det kan bruges til alt muligt sjovt. Det er virkelig velegnet til smykker (som i dette indlæg om en halskæde, eller i dette indlæg om armbånd).

Nu blev det til en farverig broche.


Korssting broderet broche i geometrisk mønster. Lavet af plastik kanvas. Cross stitch embroidered broche in geometric pattern.


Broderet broche i geometrisk mønster. Lavet af plastik kanvas. Bagside. Embroidered broche in gemoetric pattern.


To lag plastik kanvas broderet med DMC garn og Kreinik fine braid no 4. Perle cotton no 5 til bagsiden og sammensyningen af de to lag. Derudover en en brochenål. Vupti! Ét styks sej broche!

God weekend fra min lille verden!

4 kommentarer:

  1. Jeg er altså ret imponeret over din finish. Der er altid tænkt over, at dine ting skal se godt ud fra alle sider. Og igen: et virkelig fedt resultat.
    Ha' en skøn weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Sikke en ros. Finish er en af de ting jeg har sværest ved at tage mig sammen til. Men jeg bliver ved at prøve, for det giver lige det ekstra til et færdigt projekt! Tak for din hilsen :-)

      Slet
  2. JEG ELSKER DEN.

    SvarSlet