onsdag den 20. marts 2019

Væv, væv, væv

Væveri, Weaving, Wallhanging, Vægtæppe, Uld

Noget af det bedste jeg ved, er at opdage et nyt håndarbejde. Læringsprocessen er så sjov når man er i gang med noget nyt, og man kan bruge hvad man ved om andre håndarbejdstyper. Derfor kombinerede jeg mit første vævede stykke med broderi og resultatet blev faktisk rigtig fint. Det blev til et vægtæppe/wallhanging med masser uldfrynser, sjove former og teksturer.

Jeg købte en væv hos Panduro og kunne straks gå igang med at bruge alle de garnrester jeg lå inde med. Det med at opnå lige kanter på stykket er lidt svært, men der er jo ikke så meget andet at gøre end at øve sig. Jeg er straks gået videre til næste projekt og glæder mig til at dele det her på bloggen!


4 kommentarer:

  1. Det var veldig fint veggteppe!

    SvarSlet
  2. Nydelig... jeg liker. Super form og farger.
    Enig med deg, det er veldig morsomt å prøve nye ting. Jeg tok ut min symaskin :-)) Herlig.
    God uke. Hilsen til deg. Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Viola! Jeg håber du finder på noget spændende og godt med din symaskine :-)

      Slet