onsdag den 31. oktober 2012

Uuuuuuuuhygge!

Så er det Halloween i dag! Jeg var i år meget sent ude, og jeg fik først skaffet et græskar i går. Men jeg SKULLE bare lave et flot græskar igen i år!

Halloween græskar med udskæring

Halloween græskar med udskæring

Halloween er jo ikke en dansk tradition, men her i min opgang kommer børnene rundt og samler slik ind. Og det er da SÅ hyggeligt! Så jeg gør hvad jeg kan for at deres indsamling bliver sjov!

Når man laver græskar som dette ovenfor skal man have tålmodighed. Det er sjovt at lave, men det tager tid, og der indgår meget finpudsning og detaljearbejde.

Brug en skuresvamp (den grove side) til at fjerne blyant/kuglepen-streger, når du er færdig med at skære. Brug også en skuresvamp (den bløde side) til at fjerne tråde af græskarkød på de steder, hvor kun det yderste lag af skal er blevet fjernet.

Vil du se mit græskar fra sidste år så klik HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar