torsdag den 9. juni 2011

Glaskål - meget mærkelig grøntsag!


Jeg glæder mig altid til at få min Aarstiderne grøntsags-kasse. Jeg har fået aarstiderne abonnement  i gave så jeg får en kasse hver måned. Jeg kan anbefale at sætte det på din ønskeliste!

Noget af det bedste er, at man får grøntsager man måske ellers ikke ville vælge hos grønthandleren. Så man bliver faktisk tvunget (på den bedst mulige måde) til at sætte sig ind i nye råvarer, hvordan de skal behandles og tilberedes. Det er fedt at kaste sig ud i at prøve noget nyt!

I denne omgang har jeg fx fået glaskål! Og måske er det mig der er helt vildt bagud men jeg har aldrig før mødt glaskål! Åbenbart smager det bedst hvis man blander det med en eller anden form for syrnet mælkeprodukt. Aha!


Rå glaskål


Jeg rapporterer selvfølgelig tilbage når jeg har fundet en god glaskål-opskrift! Så kan det være at du prøver at købe et næste gang du møder det!

Kast dig ud i det og let your freak flag fly!

1 kommentar:

  1. Jeg venter spændt på nyt. Jeg har nemlig også fået en glaskål i min Aarstiderne-kasse :-)

    SvarSlet