tirsdag den 7. juni 2011

Høretelefoner med et personligt twist!

Her er et hyggeligt lille projekt som jeg har lavet i dag. Du kan også kaste dig ud i at lave det hvis du har lyst!

DIY. Høretelefoner med perlerEfter et inspirerende kig på en rigtig fin blog (se her!), bestemte jeg mig for, at give mine kedelige hvide høretelefoner et personligt twist.

Hvis du vil gøre det samme skal du bare have fat i nogle plasticperler som dem du ser på billedet, skære et snit i den ene side af perlen med fx en urtekniv og vride dem på dine høretelefoner.

Du kan selvfølgelig vælge lige de farver du vil! Så længe perlerne er af blød plastic som dem vi kender fra børnehaver og lignende.

Jeg husker tydeligt den fantastiske fornemmelse af at lægge de farvede perler på plader og så se den syrede forvandlingsprocess til smeltende plastic under et strygejern. Hvilken fryd!

Kast dig ud i det og let your freak flag fly!

4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker mig sådan en!!

    SvarSlet
  2. I love it! Blå og grønne farver til mig tak :)

    SvarSlet
  3. også sådan een ønsker jeg mig ,og jeg har snart fødselsdag . i pink rød og orange , tak
    knus fra næsten mor

    SvarSlet