onsdag den 8. april 2020

Pink enhjørning!

Hvad gør man når man har en masse pink Baby Merino garn til overs og ikke ved hvad man skal bruge det til? Man hækler en enhjørning. Jeg fandt denne opskrift på Etsy som var rigtig nem at følge og resulterede i en rigtig sød bamse-enhjørning.

Okay okay okay! Jeg hører min indre stemme sige: "Hva fan' skal du bruge en pink enhjørning-bamse til, når du ikke kan give den videre til nogen fordi hele samfundet er lukket ned". Svaret blev at jeg kan sætte den i vinduet, så børnene som går tur med deres forældre på en dejlig påskedag kan gå på bamsejagt.

Enhjørning, unicorn, crochet, hæklet, etsy opskrift, pattern, pink

Enhjørning, unicorn, crochet, hæklet, etsy opskrift, pattern, pink

2 kommentarer:

  1. Så fin enhjørning👍🏻sikker vinner for små frøkner. God påske og hold deg frisk👍🏼🐥🥚

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Randi! Jeg håber du passer godt på dig selv i disse tider xxx

      Slet