mandag den 1. juni 2020

Etsy babytæppe

Okay, jeg indrømmer det. Jeg elsker Etsy. På Etsy finder jeg grønne planter fra Grækenland, selvklæbende tapet med magiske skove fra Letland, og gode strikke- og hækleopskrifter. Det er en last som jeg ikke kan ryste af mig. Meget få ting kan gøre mig så godt humør som når jeg scroller igennem billeder af hjemmelavede sweatre med rævemotiver og keramikskulpturer af punkere med festhatte på.

Jeg har lavet en række babytæpper baseret på opskrifter fundet hos denne sælger. Og de er altid gode! Dette tæppe er dog mit yndlings, da det er ens på vrang og ret siden og SÅ smukt.

Vil du gerne strikke dette tæppe, så køb opskriften HER. Den kan virkelig anbefales. Vil du hellere spare pengene, så gå ind på fanen med mine gratis mønstre og find dig en opskrift på et tæppe der.

Begge disse tæpper er strikket med Sandness Merino garn på p 4.

Strikket babytæppe, Etsy opskrift

Strikket babytæppe, Etsy opskrift

Ingen kommentarer:

Send en kommentar